In de pers

In De Pers

Niets is leuker dan het gezonde broodvirus in Nederland te verspreiden. Nog leuker is het om dat in samenwerking met andere bedrijven, pers en initatieven aan te pakken. Hieronder een overzicht aan persmomenten.

In de pers
In de pers
In de pers

Food and Friends, 2018

Food & Friends... een betere combincatie kun je niet wensen toch. Deze leuke bloggers gaven 3 broodboxen weg om onder andere te vieren dat hun nieuwe website helemaal live is. Lezers moesten nog wel een hele moeilijke vraag beantwoorden... of ons brood machinaal of met de hand wordt gemaakt.

In de pers

Pauline's Keuken, 2018

Pauline is een van de grootste foodbloggers van Nederland. Ze proeft, kookt, maakt en geniet van het leven. Meer dan leuk was het om haar met moederdag een box te sturen. Wat ze daarvan vond stond in haar diary beschreven.

In de pers
In de pers
In de pers

Healthy Wanderlust, 2018

Na het lezen van het artikel over brood en hoe Merel van Healthy Wanderlust dit overheerlijke product zien en met name de vraag of brood gezond is, sloeg de vonk over. Het heeft allemaal te maken met de ingredienten en bereidingswijze. Great minds think alike daarom vonden we het een geniaal plan Merel te vragen voor onze paascampagne van 2018 en daar pakte zij mooi mee uit. Een gaaf artikel wat je met de speciale paasbroodbox kunt doen, met ons brood als basis dus.

EEFS FOOD, 2018

Eefje tovert altijd de lekkerste recepten tevoorschijn. Maar ook gewoon echt lekker. Ze bakt wat af en houdt ook van brood. De Leidse deed een enthousiast winactie en wauw haar volgers waren blij met de broodbox. Nog leuker was het compliment dat ze ons gaf. Onze croissant staat gewoon in de top 3 lekkerste croissants ever. Die steken we in onze zak ;-). Thanks EEFSFOOD.

In de pers

Culy, 2018

Culy is dé blog van Nederland die alles test, proeft en zelf ook recepten schrijft. Een uitgebreid verhaal over  onze service sierde op hun blog. Maar ook achtergrondinformatie over de broden en hoe zij de bestelling vonden gaan. Lees hier het hele artikel.

In de pers
In de pers
In de pers

Linda, 2017

Samen met LINDA lijnt een campagne rondom Linda die met meer dan duizenden lijners de strijd aan ging tegen de kilo's. Veel mensen hebben het idee dat brood niet gezond is en schrappen dat van het menu. Echter met hoogwaardige producten, zonder extra toegevoegde suikers of andere hulpmiddelen is juist brood, met al zijn vezels, echt belangerijk. Voornamelijk spelt en ook volkorenbrood zijn onmisbaar bij een evenwichtige levensstijl. LINDA is vanaf het begin van de introductie van de broodboxen (2016) enthousiast over de broodservice en ondersteunt ons initiatief.

BNR, 2016

BNR maakte een reportage met founder van HANDGEMAAKTBROOD (Patrick Boon). In het radio item: Zaken doen met vertelt Patrick over de herkomst van de producten, dat het brood geen beleg nodig heeft (zo lekker is het van zichzelf). Naast wat inhoud over de kwaliteit van de broden vertelt hij ook over het begin van de broodboxen. Dat is met een crowdfund gestart. Maarliefst 140 mensen waren enthousiast en investeerde in het idee. Een heel leerzaam project wat in rap tempo door is ontwikkeld. Luister hier naar het fragment.

In de pers

Telegraaf, 2016

Inspelen op trends, in plaats van het achteraan lopen van de massa. Zowel de broodboxen als natuurlijk en zuiver eten is een trends die voortzet. Vandaar dat Telegraaf in 2016 daar een uitgebreid item in het financieel katern weidde aan onze broodbox.

In de pers
In de pers
In de pers

Foodies Magazine

Foodies en HANDGEMAAKTBROOD hebben sowieso 1 ding gemeen: de liefde voor eten! Vandaar de samenwerking voor een mooi cadeau bij een abbonnement op Foodies Magazine.