In de pers

In de pers


Niets is leuker dan het gezonde broodvirus in Nederland te verspreiden. Nog leuker is het om dat in samenwerking met andere bedrijven, pers en initatieven aan te pakken. Hieronder een overzicht aan persmomenten.

In de pers
In de pers
In de pers

LINDA - 2017

Samen met LINDA lijnt een campagne rondom Linda die met meer dan duizenden lijners de strijd aan ging tegen de kilo's. Veel mensen hebben het idee dat brood niet gezond is en schrappen dat van het menu. Echter met hoogwaardige producten, zonder extra toegevoegde suikers of andere hulpmiddelen is juist brood, met al zijn vezels, echt belangerijk. Voornamelijk spelt en ook volkorenbrood zijn onmisbaar bij een evenwichtige levensstijl. LINDA is vanaf het begin van de introductie van de broodboxen (2016) enthousiast over de broodservice en ondersteunt ons initiatief.


In de pers  

BNR - 2016

BNR maakte een reportage met founder van HANDGEMAAKTBROOD (Patrick Boon). In het radio item: Zaken doen met vertelt Patrick over de herkomst van de producten, dat het brood geen beleg nodig heeft (zo lekker is het van zichzelf). Naast wat inhoud over de kwaliteit van de broden vertelt hij ook over het begin van de broodboxen. Dat is met een crowdfund gestart. Maarliefst 140 mensen waren enthousiast en investeerde in het idee. Een heel leerzaam project wat in rap tempo door is ontwikkeld. Luister hier naar het fragment.


In de pers
In de pers
In de pers

Telegraaf - 2016

Inspelen op trends, in plaats van het achteraan lopen van de massa. Zowel de broodboxen als natuurlijk en zuiver eten is een trends die voortzet. Vandaar dat Telegraaf in 2016 daar een uitgebreid item in het financieel katern weidde aan onze broodbox.

In de pers

Foodies Magazine - 2016

Foodies en HANDGEMAAKTBROOD hebben sowieso 1 ding gemeen: de liefde voor eten! Vandaar de samenwerking voor een mooi cadeau bij een abbonnement op Foodies Magazine.

In de pers